Thursday, December 8, 2011

The Worst December...

Assalamualaikum....

Apa khabar kamu semua?Hopely semua dlm keadaan yg sihat hendakNya la kan.Bkn ape skrg ni kan bulan 12.Cuaca pon tau2 je la mcm mane kan.Asyik hujan je memanjang.Tu yg byk org demam.Abah aku kt umah pon tgh demam skrg ni.Aku nk balik jenguk abah, skrg ni tgh bz ngan esement,test ngan program. (Pada abah,anom doakan semoga abah cepat sembuh).. Okey,sambung balik..Kalau dah hujan x berenti banjir la jawabnya.Tp itu dah x heran dah,hujung2 taun mcm ni mmg musim banjir.Kuantan pon baru je lepas banjir kilat.So,aku harap korg semua jage la kesihatan elok2.Kalau rase mcm nk sakit 2,cepat2 la p mkn ubat.Mcm org kate,lebih baik mencegah dr merawat kan??Yela kot..aku pon x berape pasti.Kalau x btol 2,buat2 je la btol eh.huhu...

Bercakap pasal bulan 12 @ Disember ni,tibe2 je rase sedih.Inilah bulan Disember yg paling teruk dlm kehidupan aku selama 22 taun ni.Byk perkara yg berlaku yg aku btol2 x expect mende 2 akan berlaku kat aku.Dan aku harap sgt itu adalah kali pertama dan terakhir.Salah stunye,igt lg cerita aku pasal one side crush ari tu?..Aku dah ade jawapannye.Dan kalau boleh aku undurkan waktu,aku harap aku x kenal dgn lelaki tu.Aku harap gak perkara tu x pernah wujud pon.It's ok,u hurt me and i'm sure one day u will feel the same.Allah 2 maha adil.Aku x marah,aku cuma sakit ati.. "sy x suke mempermainkan dan dipermainkan"..????..Huh!!..boleh jalan la ngan kate2 2.X boleh pegang langsung.Sndri ckp,sndri buat...Dah mls nk ckp pasal ni.Aku xnk la lebih2,aku harap ko bahagia je la kan.Kisah ko ngan aku dah tamat.Tutup buku.....

P/S: ..............................................

No comments:

Post a Comment