Sunday, December 25, 2011

Biar Mimpi Sampai Ke Bintang..

Assalamualaikum.....

Pagi semua! Mesti skrg ni korg tgh enak dibuai mimpi kan. Aku plak terkontang-kanting sorg2 x boleh nk tido. Ni la padahnye kalau bgun tido lambat sgt kan (aku bgun kul 2 ptg beb..kalau mak aku tau,mampus! huhu). Bukan aku sengaja nk bgun lmbt tp aku tgok dak 2 org tu (aida n ernie) tido mcm xnk bgun je.. Aku pon mcm malas2 je la nk bgun kan. Lgpon skrg ni mggu study week. Mase ni je la kalau nk bgun lmbat pon sbb kelas xde. Sebelom2 ni, pagi2 da kene bgun. Balas la balik kan. Huhu...

Korg da tgok cite "Biar mimpi sampai ke bintang"? Aku baru je pas tgok ngan diorg td. Cite 2 best gak la. Klakar. Kalau korg tgok mesti gelak punye. Jalan cite die biase je. Cite cinte remaje. Standard la 2 kan. Tp klakar sbb ade watak Kina (bestfriend watak utama). Cite 2 gabungan pelakon malaysia ngan indon. Pelakon indonesia sorg je la,pegang watak hero. Randy Pangalila. Kenal kan? Ala..pelakon remaja indon yg ensem 2..huhu.. Yang selebihnya semua malaysia. Biasalah Malaysia is the best kan.. ngee~ Heroin die Elfira Loy. Biar aku cite sikit jlan cite die cm ne. Pada suatu hari..chewah mcm masuk pertandingan bercerita plak kan.haha..sowi2 k,main2 je. Yang ni btol2. Cite die mcm ni, Alya (Elfira) ni anak penjual ayam je. Die ade bestfriend, name dia Kina (pelakon baru,so aku x berapa nk kenal la =P). Kina ni anak org kaya, suatu ari 2 dia wat account fb utk Alya yg menyamar jd anak org kaya. Dalam fb 2, Alya berkenalan ngan sorg mamat ni. Name die Andy (Randy). Randy ni plak org kaya. Anak jutawan indonesia yg duduk kat Malaysia. Tp dlm fb 2, Andy ni plak menyamar jd anak org miskin. Terbalik la kan. Yg kaya jd miskin, yg miskin jd kaya. So, bile da chatting, Andy ajak la Alya jumpe sbb die nak tau Alya sudi x kwn ngan budak miskin mcm die. Diorg pon berjumpe dan nak dijadikan cerita mereka pon berkasih-kasihan laa kan. Yg seronoknye setiap kali diorg date mesti ade Kina. Klau ade part Kina mesti korg gelak punye. haha.. Seterusnya ape jadi ye? Kalau nak tau korg tgok la sendiri..huhu.. Selamat menonton..

P/S: Cite ni pada aku biase je. Mcm cite cinta remaje yg len. Cume cite ni buat aku gelak la. Klau korg rase x best, yg itu suke ati korg la kan. Setiap prg kan ade taste masing2..

No comments:

Post a Comment