Sunday, December 25, 2011

I'm a bad girl..

Assalamualaikum....

Hai semua! Tgh buat ape 2? Dah mkn ke? Korg semua sihat2 je kan. Alhamdulillah.. Mlm ni mcm mlm2 sebelom ni aku rse. BOSAN. Aku x tau nak buat ape. Sepatutnya aku study sbb aku kan da nak final exam mggu depan. Tp spirit aku xde la. Xde langsung rse nak study 2. Parah aku ni, mcm mne nk score kalau hidup aku asyik nak berpoye-poye je.. Marah btol aku rse.

Pedulikan! Ari ni aku bukan nak cite pasal study ke ape. Aku nk ckp pasal perasaan aku yg ntah ape2 sejak 2 3 ari ni. Bukan pasal cintan2. Tp perasaan x berape nak suke @ dgn kate len x brape nk berkenan la. Aku pon x tau nape la aku rase mcm ni. Ntah ape2 je. Bodoh pon ade aku rase. Nape la die wujud tyme ni. Sebelom2 ni aku ok je. Aishh,x paham btol aku. Aku ni sakit ke? ade split personality ke? Simpang malaikat 44 la.. Die xde wat salah ngan aku pon, die ok je tp aku ni je yg jahat sbb ade perasaan x suke kat die. Aku bukan benci tp kadang2 aku rase x berkenan ngan die. Aku pon xtau kenape. Perasaan ni dtg kadang2 tau. Kenape? kenape? kenape? Tolong la sape2 yg boleh buat aku paham knpe ngan aku skrg ni. Aku da rse mcm org giler je. Tetibe x suke kat org lak. Mcm la org 2 suke kat aku kan. Agaknye die pon ngah irritate giler ngan aku skrg ni. Siyesly, aku x suke gile ngan perasaan ni... Aku harap sgt perasaan x suke aku ni ilang cepat2. Beri la aku hidup dlm ketenangan.. Amin

P/S: Kepada yg berkenaan, aku mintak maaf k. Bukan niat aku x suke kau, tp perasaan ni aku xleh nk halang. Maybe 2 3 ari nanti ilang kot. I'm sorry 2 say k..

No comments:

Post a Comment