Tuesday, December 13, 2011

Air oh Air..

Assalamualaikum.....

Aloha! Dah mkn blom? Aku baru je pas mkn. Makan nasi ayam Kamil yg aku beli kat pasar td. Sedap woo..Try laa.X rugi pon.huhu.. Hurmm,jap ag nk p postmortem pasal seminar 5S ari 2. Nak ckp ape nanti eh..xtau la.korg ade idea x? kongsi2 la ckit.Aku ni dah la jarang jd ajk program.x reti mende2 ni seme. Ermm..Alah, pe susah merepek je la nanti kan...huhuhu..Alamak,sakit perut la plak. Cam mne nih?air dah la xde. Bencinyeee... Pekan ni selalu je ade masalah air. X paham btol. Ke tersumbat?atau sebab banjir? waaa...nak buang air pun susah. Dari pagi xde air ni.Air yg simpan pon dah abes. Kalau esok pon xde air cm ne nak g klas? Xkan x mandi kot..Aaaaa..xnk la cm 2. Aku lebih rela x pegi klas. Biar la lecturer nak marah pon..tp yg pasti aku xnk pegi kelas kalau air still xde lg..muktamad!

P/S: Time mcm ni baru tau air itu amat berharga.. Pasni xnk membazir air dah.. =(

No comments:

Post a Comment