Wednesday, October 6, 2010

My DrEaM WeDdinG

Semua org ada impian masing2...salah satunye ialah kahwin..begitu gak la ngan aku.aku pon ade impian nk kahwin gak..of course la kan.takkan aku nk jd andartu lak..aku pon nk rase mcm mane nikmatnye org kahwin ni..hehehe..Aku impikan perkahwinan yg simple tp menarik..xnk la grand2 sgt mengalahkan princess lak kan..walaupon simple,aku akan pastikan yg ari 2 adalah ari yg paling istimewa dan xkan dilupakan sampai bile2...dan yg penting skali org yg akan duduk sebelah aku 2 adalah org yg akan sentiasa bersama aku dlm keadaan susah ataupon senang..insyaallah akan kekal sehingga hujung nyawa aku..


Aku nk majlis kahwin aku berlangsung kt kg...kt umah mak ayah aku..Home Sweet Home...huhu~






Walaupon org skrg suke gune catering tp aku lebih suke cara berhidang..gotong royong memasak pas2 mkn same2 kt meja bulat..bulat??perlu ke?..x kisah la..bulat ke,penjong ke,empat segi ke, yg penting dpt mkn kn..hehe..




Tyme 2 gak aku nk ade silat..sbb skrg ni dah jrg sgt org wat silat tyme kenduri kahwin..dah rindu rsenye..dulu tyme kecik2 slalu tgok org silat tyme kndri kawin tp skrg??ermmmm....klau boleh majlis aku nanti ade mende 2 seme..hopely..

Apa lagi ek?.kenduri kt kg dh..mkn berhidang dah..silat pon dah..ermm..ckp sal cincin kawin la plak..klau cincin kawin,aku nk yg simple jer..xnk la terlampau menonjol ngat..tp yg penting kat cincin 2,aku nk ade ukiran name aku dan bakal suami aku nanti..baru la sweet..huhu~cam comel jer kn..ukir2 name..ngee~harga cincin 2 ikut kemampuan la..

Hantaran...agak2 korg brape eh?..ermmm...yg 2 aku x decide lg..nanti la klau betol2 nk kawin bru aku pk pasal hantaran 2..blaja pon x abes ag skrg nih dah sebok2 nk ckp sal hantaran plak..heheheehe..x pon aku bg jela mak aku uruskan..aku mne la tau pasal mende nih seme..aish..mak ag..sian kt mak..seme bende nk mak yg uruskan..x patot betol la aku nih..hihihi.. Buat mase nih, 2 jela yg aku impikan untuk majlis aku nanti..kalau ade pape tambahan 2 lain kali la plak aku cite..adiosssss....

No comments:

Post a Comment