Saturday, October 16, 2010

i LuV aRchErY

Haha...ari ni buat pertama kalinya aku praktik memanah kt tgh pdg..wah,first tyme tuh..klau nervous 2 x usah nk oyak la..terketaq-ketaq tgn nk menarik bow tuh..dah lah mase klas 2 mggu lepas x dtg..nasib bek la boleh gak aku wat td..aish,anak panah pertama kene ijau.tau ke kt mne ijau 2?..kt atas pdg...haha..lari target la..xpe2,dgn tdk berputus asa aku mencuba untuk anak panah yg kedua..wah,terkejut gle aku!..excited 2 xyah nk ckp la kn..rse nk lompat2 je..tp jgn igt kene kt kuning..aku panah kt merah jer...hehe.. ala..merah pon ok per..dpt gak 7@8 markah..ngee~dan ank panah terakhir aku,aku xtau menuju kemana..ilang kot..heheehhe..Buat sekali rse cm nk wat lg je..tp ramai sgt org so dpt praktik sekali je la..ermm,,sedey gak..igtkan nk latih lg tp xpe la sekali pon jadi la..dpt gak aku pegang mende alah 2 kn..ermm..sonok gak men panah2 nih..rse cm dah jatuh cinta pon ade gak..i luv u archery...ngee~

Sebelum kitorg praktik td,kene jwb test teori dulu..x la pening ngat nk jwb sbb mlm td dah study..nsb bek kak fiza bgtau mlm smlm,klau x nganga la aku nk jwb test 2..ntah2 antar kertas kosong je..huhu~tp dah nme budak yg x berapa nk bek kan,so tgok2 note 2 ade la ckit...ckit je tau..x byk pon..2 soklan jer..ampun ye en amir..hehe..En amir kte mggu dpn nk wat test amali plak..adoyai...rosak la program cm nih...dah la kitorg de family day mase 2..demi untuk family day 2,kami pon mintak en amir wat test 2 awl..maksud kata ari nih gak la,tp en amir kte unfair sbb takot kami salahkan die klau markah rendah..alamak..dalam ati nih rse cm nk menangis pon ade..rosak program klau cm 2..mase tehah dtg 2,muke die mmg x blh bla..aku ingtkan panching aku dah melayang-layang terbang kt udara...fuhhh,lega n hepy gle aku dgr bile tehah ckp yg en amir swuh kitorg amik test 2 mase 30hb nanti..selamat..selamat...hihihihi...gumbira rse aty nih..

haha...setelah berjaya memanah..muke puas aty..

2 comments: