Wednesday, May 9, 2012

Stressssssss......

Assalamualaikum........

Sambil2 menunggu nak p kelas German jap lagi tetibe rase nak menulis. Sebabnye mungkin tgh stress skrg ni. Stress? Stress adalah istilah payung yg merangkumi tekanan, beban, konflik, keletihan, ketegangan, panik, perasaan gemuruh, anxieti, kemurungan dan hilang daya pertimbangan. Macam tu la yg aku tgh rase skrg ni. Stress nak mati bile bercakap pasal LI dan register subjek ni. Tapi yg paling x boleh bla dan aku rase macam nak sepak2 je bile dgr org ckap pasal LI. Sebabnye aku x dpt tempat lagi kot. Dah la jumaat ni tarikh akhir antar borang SLI. Tension gile la cm ni. Asal aku je yg x dapat. nak kate aku x antar resume, byk kot. Kalau xnk amik intern pon at least balas la NO kat reply letter aku tu. ni tak biar cam tu je. Aku kol ckp dalam proses lg. Aduhai, sabar la hati...Okey la, nk p kelas dulu. Adios. Sayonara..

P/S: Banyakkan bersabar..semoga ade hikmah disebaliknya...

No comments:

Post a Comment