Saturday, November 19, 2011

Kenape dah berubah?..

Assalamualaikum...

Aku ade sorg kawan.Die ni antara kawan yg paling rapat ngan aku.Name die...(biarlah rahsia).Sejak akhir2 ni perangai die da byk berubah.Dah x mcm dulu.Die da x hepy.Die da jarang join kitorg lepak2,makan same2,men UNO macam sebelum2 ni.Die selalu menyendiri.Macam nak lari dari kitorg je.Die ade masalah ke?atau die sakit?Bila aku tye die ckp xde pape.Nanti bile da selesai die akan bgtau aku.Die nak selesaikan ape?kenape xnk share?Aku kan kawan die.Terus terang,aku agak terase ati la dgn die.Kite kan kawan,kenape xnk share.Bile mcm 2,aku rase yg aku ni bukan kawan yg baik pada die...

Aku dpt rase ade sesuatu yg x kene dgn die mase die tye aku pasal nk buat short sem.Kenape nk buat short sem?sebelum ni x penah pon sebut pasal 2.Die ade plan nk wat short sem ke?kenape?mesti ade sbb kan?Die sakit ke?Ari 2 aku terkejut gak bile die kate die x p kelas sedangkan malam 2 die elok je.Siang 2 plak mase aku balik klas die plak nk p fakulti.Katenye nk teman kwan kitorg yg sorg lagi 2 jumpe lecturer pasal LI.Kenape x ckp kat aku pon.Bukan sebelum2 ni kite pegi same2 ke?Aku rase itu cuma alasan die je.Mungkin pada die aku ni bukan kawan yg plg rapat kot.Dan mungkin juga die x selesa nk berkongsi masalah dgn aku.Aku xnk pikir yg teruk2 pasal die,mungkin die x bersedia nk bercerita dgn aku.Aku akan pikir mende positif je sbb die kawan aku.Kawan yg rapat ngan aku.Dan yg paling penting Aku syg die..

P/S: Sharing is Caring.. I Love My Friends..

No comments:

Post a Comment