Sunday, November 20, 2011

He's not single anymore...

Assalamualaikum...

Dalam bulan ni,ramai artis yang menamatkan zaman solo mereka.Dalam erti kate lain mendirikan rumah tangga la kan.Hari ni,tanggal 20 Nov 2011 adalah hari yg bersejarah buat pasangan Zahiril Adzim dan Shera Aiyob.Cun la diorg pilih tarikh kawin 20112011...huhu..Selamat pengantin baru aku ucapkan kpd mereka berdua.Semoga bahagia sampai ke anak cucu..

So,skrg zahiril da x solo.He's not single anymore.Da ade isteri.Hurmm,agak kecewa la rase ati ni kan.Da ilang sorg lelaki bujang..hehehe..Tp aku tumpang gembira sbb diorg selamat mendirikan masjid.Mase aku mula2 tgok kad kawen diorg,aku rase kagum gak la.Cantik dan unik sgt.Tetibe rase cam nk wat kad kawin cm 2 mase aku kawin nanti.hehe..Gambar pre wedding diorg pon unik.Ciri2 klasik gitu.So sweet..Hurmm,untung la Shera dpt Zahiril..Zahiril pon untung dpt Shera.Sama cantik sama padan.Suke tgok diorg.Pada aku,diorg x mcm kebanyakkan pasangan artis yg lain.Diorg low profile,xde la nk menunjuk-nunjuk yg diorg 2 bercouple kan sebelum ni.Tgok2 da bertunang.Pastu skrg ni dah pon kawen.Simple je.Tp satu je,kalau kawen sesame artis ni tau2 je la kan.Byk dugaannye dan aku harap mereka dpt mengatasinya nanti.Aku doakan semoga perkahwinan mereka kekal ke akhirnya..Amin..

Bagai pinang dibelah dua..


P/S: Cepat2 timang anak...hehe

No comments:

Post a Comment