Saturday, April 24, 2010

IMPIAN TERLAKSANA...........

Salah satu impian aku sejak duk UMP ni ialah.aku nk g tc waktu siang.......huhu~...klakar tol kn..yela klau org len mesti ckp,pe susah g jela..bknnye jauh pon..sewe keta pas2 selesai....mmg semudah i2 tp hakikatnya amat payah untuk aku laksanakan...antara sebabnye ialah:

  1. aku x brape nk reti drive kete (bkn x reti 100% tau)..
  2. klau dah x reti drive,konpem2 la xde lesen kan...hehe...
  3. klau kuar ngan member mesti waktu mlm (so dah puas tgok tc waktu mlm)
  4. klau ade org ajak,tyme 2 aku tgh pokai..so x g la..sedey...:(

TELUK CEMPEDAK

tapi akhirnya pada 20hb april 2010 (khamis), akhirnya impianku terlaksana jua............ hahaha...gumbiranya hatiku x terkate...trima kasih bebanyak kepada tehah..kerana kau akhirnya dapat gak aku ke tc waktu petang.....dah lme gle aku tggu saat ni sejak dri sem 1 ag....mse dlm kete x sbar gle ase aty aku nih....ble la nk sampai....hehe....n then bile aku nmpak je laut mse smpai 2,excited gle rse...rse cam bru 1st tyme g tc...YA ALLAH, x dapat nk dibayangkan perasaan aku mase 2...mgkin pd org len mende ni bese je...ala g tc pon nk kecoh..tp biaq p la diorg nk kte ape yg penting AKU DAH SAMPAI TC WAKTU SIANG...hahaha....

1st tyme sampai tc dah amik gambar...hehe...
muke hepy gle dapat sampai tc....

nak kate lme x la gak kami lepak kt tc....kami sampai dalam kul 6.15,n balik dalam kul 8.30...leh tahan la...sampai2 je kt sane pas dah amik gmbr 2,kami terus g jln kt atas jambatan 2....best gak tp agk penat la nk sampai ke ujung...hehe...mase tgh berjln atas jmbtan kami jumpe ngan pasangan pengantin...diorg bru pas wat photo shoot asenye sebab de photographer skali...sweet gle sbb pengantin lelaki siap bwk gitar warne pink...pas2 diorg jalan pegang tgn...waa...bestnyer...bile la tyme aku lak...huhu~pape pon utk brader 2 ngan pasangannya aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU...

tc waktu siang....sonok ngat impian terlaksana...

tc waktu malam...post sebelum balik...sempat ag...huhu~

setinggi-tinggi ucapan terima kasih diucapkan kepada sahabat2 yg telah menunaikan impianku yg satu ni....aku bertuah kerana mempunyai sahabat seperti kalian...diharapkan agar persahabatan kite akan terus berkekalan sampai bile2...luv u all so much...

2 comments:

  1. ucapan tu khusus di tujukan tok aku kan.... heheheh next tyme kiter g lepak tas batu la ekk... best kaki leh cecah air... ri tu aku ajak x nak... konon2 x nak ganggu pasangan tu ngah dating... dating kan haram... biaq la kan dieowng... kita bkn nk tngkap diewng pon...tp kowang still x nak ikot...

    ReplyDelete
  2. ala...tyme 2 malas nk kaco diorg...lgpon ari dah senja..dah nk masuk magrib..so,kite men air len kali la...next sem kn leh jln ag...huhu~

    ReplyDelete