Monday, April 26, 2010

DIA.....

DIA...
aku rindu kenangan saat bersama DIA....
saat kami bergembira bersama...
saat kami makan bersama...
saat kami shopping bersama...
saat kami bergosip bersama....
semuanya aku rindu bersama DIA...

DIA...
kini x lagi bersamaku...
kurasakan diriku sgt jauh dari DIA...
kami telah jauh terpisah...
terpisah oleh sebuah lautan......
tiada lagi saat bersama...
tiada lagi saat gembira...
tiada lagi khabar berita....
tiada lagi sms penghubung rasa....

ingatkah DIA kepadaku??
rindukah DIA kepadaku??
sayangkah DIA kepadaku??

walaupun DIA jauh dimata...
tetapi DIA dekat dihatiku....
ketahuilah bahawa aku sangat merindui DIA....

DIA lah racun...DIA lah penawar....
DIA lah sahabatku...
sahabat yang sangat2 aku rindui dan aku kasihi...
mengertilah wahai sahabatku
bahawa engkau sangat bererti dalam hidupku....

No comments:

Post a Comment