Friday, July 17, 2020

Hai I'm back!

After 7 years.. πŸ˜†

Hai semua yg masih sudi membaca blogku ini. Selepas 7 tahun baru terasa nak sign in balik itupon disebabkan faraheen yg igtkan. Kalau tak maybe dah lupa yg aku ni penah ada dan penah tulis blog. Sebenarnya dah lupa password tp taktau la mcm mana bole bukak pulak. Maybe sbb aku guna email sama kat hp kot. Tp alhamdulillah tak payah aku nak pening2 pikir apa password blog aku kan. Senang keje. πŸ˜…

Dah alang2 boleh sign in ni kita menulis la sikit2. Boleh jugak buat isi masa lapang. Haha.. Masa lapang la sgt. Sejak dah kawen dan beranak pinak ni dah takde istilah masa lapang atau me time. Hmm.. Oh btw, nak bgtau la yg aku dah kawen dan punya anak dua. Suamiku? Jgn taktau yg aku ni setia orgnya. Alhamdulillah, masih berjodoh ggn org yg sama. Mr chipsmoreku. Hihi.. I love u abang. 😘😘

Byk jugak sebenarnya tulis tp kita sambung next time la. Anak dah bangun mintak susu. Ok lah, ini sajalah entry pertama setelah 7 tahun menyepi. Babai.

My Family ❤️

No comments:

Post a Comment