Friday, January 6, 2012

Untitle...

Assalamualaikum.........

Salam jumaat semua! Yang ni entry kedua aku utk tahun 20012. Sebenarnya aku xtau nak tulis ape cuma saje2 nak membanyakkan post utk tahun ni. hehe.. Pagi td aku baru selesai menjawab second paper aku, PPC aka Production Planning and Control. Alhamdulillah, soklan xde la memeningkan kepala sbb semuanya soklan dlm buku. Pada sape2 yg dah buat maknenya 2 luck diorg la. Tp bg yg x buat 2 paham2 je la eh. Yg 2 semua salah korg sbb x buat latihan even lecturer dah ckp soklan dlm buku yg akan keluar final. Bertuah juga utk aku sbb soklan 2 seme aku dah buat cuma jawapan je la aku x pasti kan. Betol @ salah yg 2 kene tgok result nanti. Aku harap result aku OK dan kalau boleh A. Insyaallah. Amin.. Sekarang ni aku kene struggle utk PE aka Production Engineering plak. Paper ni ari senin. So, aku de mase 2 hari je utk siapkan soklan2 dalam buku yg tebal mcm kamus Cambridge 2. haha. Itu la kan, tyme study week di kala member2 sebok study aku plak sebok tgok muvi. So, skrg ni terima je la akibatnye. Jgn salahkan ibu mengandung. huhu...

P/S: Dear Sir Soroush Avakh Darestani, I hope u can give me a good result for my both paper, PE and PPC.. =D

No comments:

Post a Comment