Monday, August 30, 2010

MenGanTUk + X pAHam = NoThiNG tO Be DonE...

Ya Allah..mengantuk gler nk mampus aku rase...tambah2 lg x paham pe la yg En.Ali ni tgah ckp kt depan tuh...laju tol..kalah ketapi..En. Ali tolonglah memahami sy yg x paham nih...:(.....rase cam nk termuntah dah nih...yg aku ni pon bengong gak,td nape la x wat safety plane tuh..kan dah x paham..KETINGGALAN HABIS!!!!!

Skrg nih dah nk dekat kul 12...dah nk abes waktu nih..aish...kalau ikutkan aty malas dah nk sambung wat mende alah nih...fenin2..so,agak2 aku nk sambung ke idak nih?...nk wat keputusan pon susah...jap aku nk pk...

Ha.....akhirnya selepas aku dah tolak tmbah bahagi darab n wat equation..dgn ini aku isyhtiharkan AKU DAH MALAS NK SAMBUNG WAT MENDE NIH!!!!...mintak maap bebanyak la En. Ali..sy terpakse melakukannya wlaupon dgn berat aty...ni seme salah yanie..(die xde kene mengene sbnrnye dlm cite nih,tp aku x kire aku nk ckp gak nme die sbb aku xtau sape nk disalahkan dlm hal nih...mintak ampun yanie..haha...)..

Aku dah nk blah dah nih coz klas dah abes kan...HEPY..haha...tp sebelum tuh aku nk mintak maap bebanyak la ngan En. Ali sbb x siapkan keje die..sy bkan xnk wat tp sy dah pening nih..dah x masuk pape dah dlm pale otak nih..ngantuk pon ade..2 la semalam sape suruh tdo lwat..ni seme salah yanie..(skali lagi yanie dipersalahkan...huhu~)..

wokey la..aku gerak dulu...c u next tyme....adiossssss...^_^

No comments:

Post a Comment